קידום פרופיל בלינקדאין

קידום פרופיל בלינקדאין -להיות פופולרי כמו ברק אובמה

נורית אגמי Linkedin 0 Comments

קידום פרופיל בלינקדאין מתחיל בקידום פרופיל הלינקדאין שלך. לינקדאין  מאפשרת לך פרסום חינמי ובמידה ותנצל את הפרסום החינמי הזה בצורה אופטימלית על ידי קידום פרופיל הלינקדאין שלך, תוכל לייצר יותר הזדמנויות קריירה בין אם אתה מחפש עבודה ובין אם לאו.

קידום פרופיל בלינקדאין

הרשת חברתית-עסקית לינקדאין הגיעה לאחרונה ל- 200 מיליון חברים ברחבי העולם ולכבוד זה לינקדאין  קידום פרופיל בלינקדאיןיצאה עם קמפיין שבו המשתמשים מקבלים הודעה שמיידעת אותם באיזה אחוזון פופולריות הם בלינקדאין (או במילים אחרות כמה אנשים צפו בפרופיל שלהם – זה מימד הפופולאריות שלינקדאין קבעה).

האם הם באחוזון העליון (מבין 1% הפרופילים הכי נצפים)?

או שאולי ב- 5% האחוזים העליונים?

או שאולי ב- 10% הפרופילים הכי נצפים?

גם לברק אובמה, נשיא ארה"ב יש פרופיל בלינקדאין. לברק אובמה היו 526,270 צפיות בפרופיל במהלך 2012.  כמובן שברק אובמה מדורג ב- 1% הפרופילים הכי נצפים בלינקדאין. גם הפרופיל שלי הוא חלק מהאחוזון העליון של הפרופילים הכי נצפים בלינקדאין. אך בניגוד לברק אובמה בפרופיל שלי לא צפו כחצי מיליון אנשים בשנת 2012. אפילו לא קרוב לזה. להערכתי בשנת 2012 צפו קרוב ל- 10,000 איש בפרופיל שלי. מה שמעיד שכנראה בשביל להיות באחוזון העליון מספיק שכמה אלפי אנשים בשנה יסתכלו בפרופיל שלכם.

להרשמה לקורס לינקדאין למציאת עבודה מתאימה מהר מבלי לחפש

לחצו כאן

אולי נדמה לכם שרק אנשים מאוד מיוחדים זוכים להיות מאוד פופולאריים בלינקדאין אך אין זה כך. כל אדם מן השורה שירצה, יוכל לפחות להיות מדורג בעשירון העליון של הפרופילים הכי נצפים בלינקדאין וזה מבלי להיות בכלל פעיל בלינקדאין. מי שיהיה קצת פעיל בלינקדאין, יהיה מדורג ב- 5% האחוזים העליונים ואפילו באחוזון העליון.

לא מאמינים שזה אפשרי?!

השבוע התקשר אליי לקוח שלי ששמח לבשר לי שהוא קיבל מייל מלינקדאין ושבו הוא התבשר שהפרופיל שלו מדורג בעשירון העליון מבחינת כמות הצפיות בפרופיל שלו. הוא כל כך שמח לבשר לי שעבודת הקידום שביצעתי על פרופיל הלינקדאין שלו הניבה תוצאות כאלו טובות. הלקוח הזה שלי לא משתמש בלינקדאין בצורה אקטיבית. לכן, כמות הצפיות בפרופיל שלו נבעה בעיקר מעבודת הקידום. עכשיו הוא גם נרשם לקורס הלינקדאין האינטרנטי שנפתח בקרוב ושאותו אני מעבירה. לאחר שהוא ילמד איך להשתמש בכלי הזה בצורה אקטיבית, הפרופיל שלו יעלה יותר גבוה בדירוג הפופולאריות של לינקדאין.

מסתבר שלא צריך להיות מגה-מפורסם כמו נשיא ארה"ב, ברק אובמה בשביל להגיע לאחוזון העליון. כל אחד יכול!

רוצה למצוא עבודה מתאימה מהר מבלי לחפש ?
רוצה להתקדם בקריירה ואין לך זמן להשקיע בחיפוש עבודה?
רוצה לשמור על דיסקרטיות מלאה? 

עכשיו זה אפשרי על ידי קידום פרופיל הלינקדאין שלכם. 
 לחץ כאן! למעבר לקורס לינקדאין למציאת עבודה מתאימה מהר מבלי לחפש כך שהמשרות שאתה רוצה ירדפו אחריך.

מדד הפופולאריות שלכם = מדד פרסומי עבורכם

כפי שאתם בטח יודעים, פרסום עולה הרבה מאוד כסף. מישהו כבר אמר בפרסומת ברדיו ש"הפרסום ברדיו עובד". הפרסום עובד לא רק ברדיו אלא גם בערוצי מדיה נוספים. אנחנו מופצצים במסרים שיווקיים ופרסומיים כל הזמן. למה?! מפני שהפרסום אכן עובד! אם הפרסום לא היה עובד, המפרסמים היו מפסיקים לפרסם. למה הפרסום עובד?! מפני שכאשר משקיעים בפרסום, ההכנסות גדלות. בואו ניקח לדוגמא את חברת "קוקה-קולה". חברת קוקה-קולה היא בעלת אחד המותגים החזקים בעולם (מדורגת בקביעות בין המקומות הראשונים בעולם ומובילה בפער ניכר על פני שאר חברות המשקאות). למרות שאין כמעט אדם בעולם שלא מכיר את המשקה קוקה-קולה, עדיין קוקה-קולה ממשיכה להשקיע עשרות מיליוני דולרים מידי שנה ואולי אף יותר מכך בפרסום. קוקה-קולה כל הזמן מפרסמת. למה?! מפני שקוקה-קולה כבר יודעת בוודאות שהפרסום עובד. כאשר אנחנו מסתובבים ברחוב ורוצים לקנות משקה מוגז, רוב הסיכויים שנבחר בקוקה-קולה. בחרנו בקוקה-קולה וקוקה-קולה הגדילה את ההכנסות שלה בזכותנו. בכל יום מיליוני אנשים בוחרים בקוקה-קולה מפני שקוקה-קולה כל הזמן מפרסמת את עצמה. במבחני טעימה עיוורים שפפסי הנהיגה, הסתבר שרוב הצרכנים מעדיפים את המשקה פפסי-קולה.

לקורס חינמי למציאת עבודה מהר ולקידום קריירה

לחצו כאן

מסקנה ראשונה: רובנו בוחרים בקוקה-קולה בגלל הפרסום ולא מפני שהמשקה יותר טעים.
מסקנה שנייה: רובנו בוחרים את המוצרים שלנו לפי הפרסום שלהם ולא לפי העדפותינו האמיתיות. (בעולם הפרסום קוראים לזה Neuromarketing – שיווק דרך מערכת העצבים או במילים אחרות דרך המוח שלנו)

נחזור עכשיו ללינקדאין…

מה החשיבות של מדד הפופולאריות של לינקדאין?

הרשתות החברתיות מאפשרות לכם לפרסם את עצמכם ולגמרי בחינם! הפרסום ברשתות החברתיות עובד. בלינקדאין הוא עובד אפילו עוד יותר טוב ולכן כדאי להשקיע בקידום פרופיל הלינקדאין שלכם. מבין כל הרשתות החברתיות, הרשת החברתית לינקדאין מובילה מבחינת ההחזר על ההשקעה (ROI ). בלינקדאין אנשים יצפו לכם בפרופיל רק אם יש להם מניע לעשות זאת. פה זה לא פייסבוק! אף אחד לא מדפדף בפרופילים להנאתו בשביל לצפות בתמונות. הפעילות בלינקדאין היא בעיקר בשני תחומים – גיוס עובדים ופעילות עסקית וזו גם הסיבה למה יצפו בפרופיל שלכם – אולי ירצו להציע לכם משרה או שירצו להציע לכם הצעה עסקית.

כאשר חברה או חברת השמה רוצה לגייס עובדים, יש סיכוי טוב שהם יבצעו חיפוש בלינקדאין בשביל לצוד ראשים (head hunting) – לינקדאין עבורכם זה בשביל משרות, הצעות עבודה והזדמנויות קריירה. אם לא נעשה קידום פרופיל בלינקדאין, אז המגייסים לא יוכלו למצוא אותנו. קידום פרופיל הלינקדאין שלנו, יאפשר לנו להשתדרג – בקריירה, עסקית וכלכלית.

קוקה-קולה הבינה כבר מזמן שיותר חשיפה ליותר אנשים מגדילה לה את ההכנסות. אותה משוואה בדיוק עובדת גם בלינקדאין.

המשוואה של קידום פרופיל בלינקדאין:

מחפש עבודה דרך רשת אגמי? כנס לעמוד המשרות שלנו

קידום פרופיל בלינקדאין = יותר פרסום = יותר צפיות בפרופיל שלך = יותר הצעות עבודה

המשמעות של קידום פרופיל בלינקדאין היא שנקבל יותר צפיות וככל שיותר משתמשים יצפו לנו בפרופיל, יש סיכוי יותר גדול שיותר אנשים גם יחשבו שכדאי להם לפנות אלינו בנוגע להזדמנויות קריירה. יותר הזדמנויות שזורמות אלינו שמות אותנו במצב של בחירה. בשביל להגיע למצב הזה, כל מה שצריך לעשות זה קידום לפרופיל בלינקדאין. יותר ויותר אנשים מקבלים הצעות עבודה דרך הלינקדאין כי 97% מהמגייסים מחפשים לגייס עובדים דרך לינקדאין.
לינקדאין זה האפיק הכי משתלם לאיתור משרות בצורה דיסקרטית .
 לחץ כאן! למעבר לקורס לינקדאין למציאת עבודה מתאימה מהר מבלי לחפש כך שהמשרות שאתה רוצה ירדפו אחריך.

למה לעשות קידום פרופיל בלינקדאין?
כי הפרסום בלינקדאין עובד!

על הכותב

נורית אגמי

Facebook Twitter Google+

נורית אגמי – מנכ"ל רשת אגמי – חברת השמה להייטק ובכירים, חיפוש עבודה וקריירה. נורית בעלת חזון חברתי ופועלת לעזור למחפשי עבודה. מוזמנים ליהנות מהבלוג ומהקורס למציאת עבודה מתאימה מהר וגם להרוויח יותר. מוזמנים להציץ בלוח דרושים הייטק ובכירים שלנו ואנחנו נשמח למצוא לכם את התפקיד הבא שלכם. הבלוג של נורית עוסק בחיפוש עבודה, חיפוש עבודה בהייטק, מגמות בתחום הדרושים כולל דרושים הייטק, מגמות בעולם העבודה העולמי ובשוק בעבודה בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אל תפספסו: