מיתוג אישי

מיתוג אישי מרכיב חיוני להצלחה בקריירה

נורית אגמי מיתוג אישי 6 Comments

מיתוג אישי הוא אלמנט חיוני וערובה להצלחה שלך ולמימוש עצמי והמאמר מסביר כיצד המיתוג האישי יכול לעבוד בשבי הקריירה שלך.

שוק העבודה של אז והיום

נפתח במשל ונמשל. לפי נבואת בני המאיה, סוף העולם אמור היה להיות לפני חודש ב  -21/12/2012 . לוח השנה של בני
המאיה מסתיים בתאריך הזה. אולי היו אנשים שחששו שסוף העולם אכן יגיע בתאריך המדובר. לפי כמות הסטטוסים שהועלו בפייסבוק בנושא הזה, ניתן היה לקבל את הרושם שמשהו גדול הולך לקרות ב- 21/12 . בחדשות דיווחו שבדרום אמריקה, אנשים התקבצו ליד האתרים ההיסטוריים של בני המאיה. כנראה ששם חששו יותר מאשר בעולם המערבי.

בני המאיה טעו ולא טעו. הם טעו בכך שחשבו שהעולם יפסיק להתקיים אחרי התאריך המדובר אך הם לא טעו בכך שהעולם שהוא כיום, למעשה מאוד שונה מהעולם שהיה כאן אך לפני עשור. במידה מסויימת, בני המאיה צדקו! אך לפני עשור אחד בלבד, היה כאן עולם אחר ואילו כיום אנו חיים בעולם אחר לגמרי. עולם אחד סיים את קיומו ואחד אחר נולד. למעשה, בכל יום ויום נברא עולם חדש ועל בורא עולם נאמר: וּבְטוּבו מְחַדֵּשׁ בְּכָל יום תָּמִיד מַעֲשה בְרֵאשִׁית. בכל יום למעשה אנו נולדים מחדש ובכל יום ויום אנו משתנים והעולם גם כן. בכל יום ויום העולם שאנו מכירים נעלם ונולד עולם חדש או כמו שאחת הלהקות שאני אוהבת (REM ) שרה: IT'S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT

שוק העבודה עבר בשנים האחרונות מהפכות ותהפוכות כמו שלא נראו אי פעם בהיסטוריה האנושית. האינטרנט שנכנס לחיינו רק לפני קצת יותר מעשור, שינה את הדרך שבה אנו מתקשרים, מוצאים בני זוג פוטנציאליים, משלמים חשבונות, עושים קניות וכו'. האינטרנט גם מאוד השפיע על הדרך שבה אנו עובדים. בשנת הלימודים 1999 הייתי סטודנטית בטכניון (גם אז היו נבואות מפחידות בנוגע להשפעה של באג 2000 והנה אנחנו עדיין פה) וזכור לי שאחד הסטודנטים שלמד איתי בטכניון, ביקש ממני להסביר לו על תיבת מייל ועל מנועי החיפוש ברשת. פתחתי לו חשבון ב – Hotmail (כמובן שמאז עברתי להשתמש ב- Gmail ) והסברתי על מנועי חיפוש שרובם כבר לא קיימים למעט Yahoo . האם מישהו מעלה על דעתו שכיום יגיע לטכניון סטודנט (או לכל מוסד אקדמי אחר)  ולא תהיה לו תיבת מייל? או שהוא לא יידע לגלוש ברשת האינטרנט?

מה שהספיק פעם ( לפני 2007 ),  כבר לא טוב כיום

שוחחתי לפני כשבוע עם אדם שעובד אך מעוניין לקדם את הקריירה שלו. הוא ציין בפניי שהוא ממש מתקשה למצוא את התפקיד הבא שלו בשוק העבודה של היום. הוא גם ציין שבעבר לא היתה לו בעיה. אמרתי לו שהאבחנה שלו אכן נכונה. שוק העבודה השתנה וקו השבר עובר בשנת 2007, השנה שבה פרץ המשבר העולמי וניתן לומר שמאז הכלכלות בעולם לא התאוששו. אם לפני 2007 היה מדובר בשוק של עובדים (הביקוש לעובדים ע"י מעסיקים היה יותר גבוה מההיצע של עובדים) , כיום מדובר בשוק של מעסיקים. שוק של מעסיקים = היצע יותר קטן של משרות ויותר עובדים מתמודדים עליהן.

אנחנו נכנסים לעידן בפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית שההתפתחויות הטכנולוגיות מחסלות משרות הרבה יותר ממה שהן מייצרות. אני כבר חשדתי שכך הדבר לפני כמה שנים טובות אך לא היו לי הוכחות עד שלאחרונה פורסם מחקר מקיף בנושא של חוקרים מאוניברסיטת MIT – מפסידים במירוץ כנגד המכונה.

בשוק של עובדים מספיק שהיו לכם קורות חיים וזה לא כל כך משנה אם הם היו כתובים בצורה טובה או לא. מעסיקים התחרו על העובדים והעובדים לא היו צריכים להתאמץ כמו בעידן של היום בשביל להשיג עבודה. בעידן של היום, קורות חיים שנכתבים לפי ה"חוקים" של לפני 2007 כבר לא עושים את העבודה בצורה טובה ולא פותחים דלתות כמו פעם.

העולם הישן (לפני 2007) והעולם החדש (אחרי 2007)

ישנם הרבה יועצי קריירה ו"מומחים" בתחום הקריירה השייכים ל"עולם הישן", הם אינם מכירים את ה"עולם החדש". כאשר הם נותנים לכם עצות, הם נותנים לכם עצות שמתאימות לעולם הישן ולא לעולם החדש. הם עושים את המיטב שהם יודעים אבל המיטב שלהם הוא לא מספיק טוב בעולם החדש. הם לא מסתירים מכם מידע, הם פשוט לא יודעים ולא מכירים דרך אחרת. זה כמו שכיום תשלחו מכתב בדואר כאשר אתם יכולים לשלוח אותו בתוך שנייה דרך ה- Email . מה יותר יעיל? מה יותר מהיר? מה יותר חסכוני? מי שלא מכיר את רשת האינטרנט ימשיך להשתמש בדואר ובפקסימיליה ואילו מי שיותר מתקדם, ישלח את אותו מכתב דרך המייל. כמובן שהדרך היותר יעילה, חסכונית ומהירה היא לשלוח את המכתב דרך האינטרנט. אז למה ישנם עדיין אנשים ששולחים את המכתב דרך הדואר או דרך הפקסימיליה? התשובה היא מאוד פשוטה, הם פשוט לא יודעים אחרת!

מיתוג אישי – הגדרה

מיתוג אישי זה מונח שתבע אותו טום פיטרס, איש השיווק האמריקאי, במאמר ששמו The Brand Called You ושאותו הוא פרסם ב- 1997. הרעיון במיתוג אישי הוא שההצלחה של אדם בקריירה (בין אם הוא שכיר ובין אם הוא פרילנסר או יזם), נקבעת על פי המיתוג האישי שלו. המיתוג האישי הוא למעשה מה שהאדם רוצה לשדר לעולם וקובע כיצד האדם נתפס על ידי אחרים. במילים אחרות, זה פחות משנה מי אתה באמת ויותר משנה מה אתה משדר לעולם ע"י השיווק העצמי שלך וכתוצאה מכך התפיסה של אנשים אחרים אותך. לפי התפיסה הזו, כל אחד ואחת מאיתנו הוא מוצר וכמו כל מוצר בשוק החופשי שצריך לבנות לו אסטרטגיה, לארוז, למצב, לשווק ולמתג כך גם אנחנו בתור אינדיבידואלים חייבים לעבור את אותו התהליך בדיוק.

מחפש עבודה דרך רשת אגמי? כנס לעמוד המשרות שלנו

רמת הביקוש אליך נקבעת לפי המיתוג האישי שלך והמיתוג האישי שלך נבנה לפי רמת הביקוש אליך

הכותרת של הפסקה הזו אולי נשמעת מסובכת אך למעשה הרעיון שעומד מאחוריה הוא מאוד פשוט. בין אם אתה שכיר או יזם, הביקוש אליך ייקבע לפי החוזק של המיתוג האישי שלך שנגזר מיכולת השיווק העצמי שלך. ככל שתשווק את עצמך בצורה טובה יותר כך תוכל ליצור אליך יותר ביקוש. ככל שהמיתוג האישי שלך יהיה יותר חזק ומדוייק, כך תוכל ליצור יותר ביקוש שיהיה מדויק להצעות שהיית רוצה לקבל.

מה שתיארתי עכשיו, זה מה שיקרה מצד אחד אך במקביל יקרה תהליך אחר שהוא מאוד מעניין. ככל שיהיה לך יותר ביקוש, למעשה המיתוג האישי שלך ייבנה ויתחזק יותר. אם לדוגמא אתה פרילנסר והעסק הוא אתה אז למעשה ככל שיהיו לך יותר לקוחות אז המיתוג האישי שלך שבמקרה הזה הוא גם המיתוג של העסק שלך, ייבנה יותר. כמו שכל ילד ברחוב יודע מה זה קוקה-קולה מפני שלקוקה-קולה יש הרבה לקוחות. אם לקוקה קולה לא היו כל כך הרבה לקוחות, אז קוקה-קולה לא היתה אחד המותגים החזקים ביותר בעולם. עם הזמן, המיתוג האישי יעבוד בשבילך ויביא לך את ההזדמנויות שאתה רוצה – בין אם זה בעסק שלך שהוא אתה ובין אם זה בקריירה שלך. מיתוג אישי שנבנה לאורך זמן למעשה בונה את הפרסום שלך והפרסום מביא לך את ההזדמנויות שאתה רוצה.

מיתוג אישי הוא הכלי שלך להשיג את קריירת החלומות שלך. מיתוג האישי חייב להיות בכל אמצעי – רשתות חברתיות, פרופיל לינקדאין, בלוג וגם בקורות החיים שלך.

הרבה שואלים אותי, מה זה מיתוג אישי. המאמר הזה בא להסביר מה זה מיתוג אישי. מיתוג אישי זה בכלל מונח מעולם השיווק. המיתוג האישי טוען ובצדק שיעריכו את השווי שלך לא לפי כמה אתה שווה באמת אלא לפי היכולת שלך לשווק את עצמך. במילים אחרות, זה פחות משנה מה אתה יודע אלא מה שמשנה זה איך אתה נתפס בעיני אחרים. מה שחשוב זה איך אתה משווק את עצמך.

איפה אפשר לשים את המיתוג האישי?!

זה קצת כמו לשאול את חברת קוקה-קולה, איפה היא שמה את המיתוג שלה. חברת קוקה-קולה ממתגת את עצמה כל הזמן ובכל הזדמנות – בעיתונות, בטלביזיה, באירועים שהיא מארגנת וכו'. מכאן, שגם אתה חייב להשתמש כל הזמן במיתוג האישי שלך ובכל מקום – בקורות החיים שלך, ברשתות החברתיות בהן אתה פעיל, בפרופיל הלינקדאין שלך, בבלוג שלך ובכל מקום שבו אתה מציג את עצמך. כמו שקוקה- קולה כל הזמן רוצה להישאר התודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלה, כך גם אתה אתה חייב להישמר כל הזמן בתודעה של מעסיקים פוטנציאליים. אני רוצה להסביר לך איך יכול לתרום לך מיתוג אישי אפילו רק בקורות החיים שלך.

בלוג למיתוג אישי

בלוג הוא אחד הכלים העוצמתיים למיתוג אישי. בלוג הוא פלטפורמת פרסום נהדרת עבורכם עם השקעה קטנה מצידכם. בלוג שבו תכתבו תכנים מקצועיים אפילו פעם בחודש, ימצב אתכם כמומחים בתחום העיסוק שלכם. לחלוק את המומחיות שלכם, גם יעזור לאנשים אחרים שייעזרו במומחיות שלכם וגם יעזור למצב את עצמכם כמובילים בתחומכם. מצב של WIN-WIN .
להרחבה בנושא של בלוג, לחצו כאן! 

רוצה למצוא עבודה מתאימה מהר ולהרוויח יותר?

לחצו כאן

דוגמא להשפעתו של המיתוג האישי – מקרה דורון אורסיאנו

יש לי ידיד מאוד טוב שהוא פסיכותרפיסט ומתקשר מוכשר וגם זמר ששמו דורון אורסיאנו. דורון פעיל מאוד מזה שנים רבות בתחום המוזיקה והוא כתב והלחין את השיר "דון-קיחוטה" לזמרת דנה אינטרנשיונל. למרות זאת, דורון אינו מוכר בציבור הרחב בתור זמר. לא מזמן דורון הוציא סינגל לרדיו שהושמע בפינה לשיפוטכם ברשת ג' וביקש ממני להצביע לשיר שלו. לראשונה מזה עשרים שנה, נכנסתי והצבעתי לשיר בפינה לשיפוטכם ברשת ג'. אבל מה מסתבר… שהייתי חייבת להצביע לשני אומנים נוספים ופה לא קיבלתי הוראות. מכיוון שאני מודה שלא האזנתי לשירים בפינה לשיפוטכם, לא ידעתי אפילו איך השירים האחרים נשמעים. את השיר של דורון שמעתי ואפילו אהבתי אבל את השירים של האומנים האחרים, לא שמעתי. למי יש זמן לשמוע שירים של עוד 20 אומנים בשביל לבחור שניים נוספים? לכן, בחרתי שני שירים נוספים של שני אומנים ידועים ומוכרים שגם הם היו בפינה לשיפוטכם. למה?! זה לא שאני נגד שאר האומנים האנונימיים אלא מפני שאני יכולה לבחור רק את מי שאני מכירה. אם הייתי מצביעה לאומנים שאני לא מכירה זה קצת כמו ללכת לבחירות ולהצביע למפלגה שלא מכירים מי האנשים שעומדים מאחוריה. האם יש מישהו שמצביע למפלגה שאותה הוא לא מכיר?! לא! למה? כי אי אפשר לבחור במי שלא מכירים.

ביקשתי גם מחברה טובה שלי בשם אורית להצביע לדורון, שאותו גם היא מכירה. אורית סיפרה לי שהיא ניגשה להצביע ושגם היא נתבקשה להצביע לשני אומנים נוספים אך כיוון שגם היא לא האזינה לשירים, אז גם היא בחרה בשני האומנים שאותם היא הכירה. אורית וגם אני למעשה העצמנו בבחירה שלנו את המותגים הידועים בגלל הפרסום והמוניטין שלהם, שכבר היו קיימים ושהמשיכו לעבוד בשבילם.  במקרה של אומנים – זמרים, ציירים וכו' , המיתוג האישי שלהם הוא למעשה המיתוג של העסק שלהם. הם הרי מוכרים את עצמם בדיוק כמו ששכיר מוכר את עצמו. כשמישהו הולך להופעה של אייל גולן, הוא "קנה" את אייל גולן. לכן, המיתוג האישי של אייל גולן, הוא גם העסק שנקרא אייל גולן.

אנשים מעדיפים לבחור באנשים עם מיתוג אישי

מסתבר שאנשים מעדיפים לבחור מותגים וזה לאו דווקא בגלל האיכות של המוצר (גם אני וגם אורית לא האזנו לשאר השירים ולא בדקנו את "איכותם") אלא בגלל השיקול שאני בוחר את מי שאני מכיר. אנשים לא יכולים לבחור במי שהם לא מכירים. זו הסיבה שמותגים עושים הרבה יותר כסף מאשר לא מותגים כי אנשים מעדיפים לבחור במוכר ובידוע.

בנוסף לכך, העניין המעניין הוא שאנשים נותנים אמון במי שהם כבר מכירים. אורית ואנוכי נתנו את קולנו לשני אומנים שהם מוכרים כי יש לנו כבר איזושהי הכרות איתם. במקרה הזה, המיתוג האישי של האומנים המוכרים והפרסום והמוניטין שהם כבר צברו עובד לטובתם. לעומת זאת, אומנים שאין להם מיתוג אישי ופרסום למעשה תקועים במקום והקריירה שלהם תקועה.

האם דורון אורסיאנו הצליח להכניס את השיר שלו למצעד?

לדורון לא היו ציפיות כי הוא ידע שאנשים בוחרים את השירים שיכנסו למצעד לפי האומן שהם מכירים ולאו דווקא לפי "איכות" השיר. ביום חמישי האחרון דורון עדכן אותי שהשיר שלו נכנס למצעד, למקום ה- 32 ונכנסו 3 שירים נוספים של אומנים ידועים (אתניקס, מיקי קם ועמיר בניון). מבין 4 השירים שנכנסו למצעד, דורון אורסיאנו האומן ה"לא-מוכר" היחידי שהצליח להכניס שיר למצעד.
אז איך דורון עשה את זה?!

  1. דורון היה מאוד פעיל בשבוע שלפני ההצבעה בפייסבוק וביקש מאנשים להצביע לו. דורון ביקש מאנשים לעזור לו לקדם את השיר כנפיים והם נענו לו.
  2. דורון מאוד מוכר בתחום עיסוקו האחר בתור פסיכותרפיסט ומתקשר והפרסום בתחום אחד תרם לו לתחום השני. כמו שבר רפאלי יש לה ליין של הלבשה תחתונה והפרסום שלה מעולם הדוגמנות תורם להצלחתה בתחום ההלבשה התחתונה.
  3. דורון פעיל בפייסבוק באופן עקבי ויש לו הרבה מאוד עוקבים
  4. דורון הוא אומן בפירגון ונתינה והוא מפרגן להרבה מאוד אנשים באופן קבוע, אז כנראה שאנשים מצאו פה הזדמנות לגמול לו בחזרה.

מה התועלות שלך ממיתוג אישי

  1. אדם בעל מיתוג אישי יקבל יותר פניות ממעסיקים, העובד יהיה בעמדה של לבחור את התפקיד, הארגון והקריירה שהוא רוצה. אדם בעל מיתוג אישי נמצא בפריבילגיה של לבחור בין הצעה מעולה להצעת עבודה מעולה להצעת עבודה אחרת שכם היא מעולה.
  2. אדם בעל מיתוג אישי יקבל הצעות עבודה כל הזמן– גם כאשר הוא עובד. למעשה, אפקט המיתוג האישי פועל כל הזמן.
  3. מיתוג אישי גורם למעסיק לתפוס אותך כמו הכוכב שאתה באמת ולכן לשלם לך שכר הרבה יותר גבוה לעומת שאר האנשים בתחומך. במילים אחרות,  מיתוג אישי מגדיל את השווי שלך.
  4. מי שישקיע במיתוג האישי שלו, למעשה תמיד יהיה שכיר מבוקש בכל גיל. מיתוג אישי, יוצר לך קריירה עם ביטחון תעסוקתי. לא כי שוק העבודה הופך להיות שוק שפתאום מעניק ביטחון תעסוקתי אלא כי אתה הופך להיות למבוקש בשוק העבודה וככזה אתה יוצר לעצמך את הקריירה שאתה רוצה ועם רציפות תעסוקתית. המעבר מארגון לארגון, ייעשה בצורה חלקה ובלי תקופות של אי-העסקה ביניהן.

גם אתה יכול להפוך להיות בעל מיתוג אישי אם תכין לך הצהרה למיתוג אישי ותפיץ אותה בכל מקום אפשרי – רשתות חברתיות, בלוג, אירועי נטוורקינג וגם בקורות החיים שלך. מיתוג אישי הוא מרכיב חיוני להצלחה בקריירה.

אהבתם? עשו לנו לייק, השאירו תגובה, שתפו את הפוסט
על הכותב

נורית אגמי

Facebook Twitter Google+

נורית אגמי – מנכ"ל רשת אגמי – חברת השמה להייטק ובכירים, חיפוש עבודה וקריירה. נורית בעלת חזון חברתי ופועלת לעזור למחפשי עבודה. מוזמנים ליהנות מהבלוג ומהקורס למציאת עבודה מתאימה מהר וגם להרוויח יותר. מוזמנים להציץ בלוח דרושים הייטק ובכירים שלנו ואנחנו נשמח למצוא לכם את התפקיד הבא שלכם. הבלוג של נורית עוסק בחיפוש עבודה, חיפוש עבודה בהייטק, מגמות בתחום הדרושים כולל דרושים הייטק, מגמות בעולם העבודה העולמי ובשוק בעבודה בישראל.

אל תפספסו:

תגובות 6

  1. נורית,
    את מקסימה, המאמר מצוין, ממוקד, משכנע.
    ואת- את נשמה יתרה, מיוחדת.
    אוהבת אותך
    תמר טוב אל

  2. מסכנה חברה שמתייחסת לאדם כמוצר ואבוי לאנשים שמעודדים אנשים אחרים להתייחס אליהם כמוצר. להניח שהכל סחיר גורר אחריו מחלות חברתיות של ניכור ואפס סבלנות כלפי חולשות אנושיות, בכולנו יש פגמים, כולנו נזדקן פעם. חבל שהחשיבה לטווח קצר (עשיית כסף) צריכה לבוא על חשבון איבוד צלם האנוש.
    אנשים כבר לא מסתכלים על איכות, כי חשוב המיתוג ולא האיכות, לכן אם את עוזרת לאנשים למתג את עצמם, את מעצימה את הבעיה של מחלת הקפיטליזם.

    1. Post
      Author

      עידית שלום,

      שייקספיר אמר שהעולם במה וכולנו שחקנים.
      בעידן של היום, המשפט הזה מקבל תוקף משנה.
      את יכולה לבחור שלא לשחק את המשחק ולא למצות את הפוטנציאל האישי שלך וזו בחירה שלך.
      כיום זה המשחק ואני עוזרת לאנשים להצליח בו.
      אנשים שהם מאוד מוכשרים אבל לא מצליחים להתקדם בקריירה רק כי הם לא יודעים לשווק את עצמם. לא חבל????
      אין פה איבוד צלם אנוש… אלא להפך!!! העצמה של כל אחד להיות הכי גדול שהוא רק יכול.
      דרך אגב, מיתוג לא יכול לתפוס אם אין מאחוריו משהו ממשי. זאת אומרת שאדם לא יכול למתג את עצמו כגאון מחשבים אם הוא לא באמת כזה. זאת אומרת שאני עוזרת לאנשים להבליט את התכונות הכי טובות שלהם ולהוציא את המקסימום מעצמם.
      ממליצה גם לך לאמץ את הגישה הזו לחיים של להוציא את המיטב מעצמך, את הגדולה שלך.
      דרך אגב, מי שימתג את עצמו יצליח להזדקן בכבוד.
      אני מעצימה את האנשים בתוך השיטה הקפיטליסטית ונותנת שיהיה להם כוח בידיים.
      סטיב ג'ובס, דרך אגב, כביכול קפיטליסט, עשה מהפכה הכי גדולה מכל רוחניק בדורו כיוון שהוא איפשר לכל אדם גישה לידע דרך הסמארטפון ולא משנה איפה הוא גר (אפילו אם הוא גר במדינת עולם שלישי באפריקה).
      שבוע טוב,
      נורית

  3. שני דברים:
    לגבי בחירות-את ממש לא בענינים…כמה אנשים קשישים,מוגבלים וללא שפה הולכים ומצביעים!!!ולא ברור למה בכלל ללכת ולא לשים פתק לבן.פשוט נזק הרסני.מה אכפת לי,ציינה מישהי שחיה בלי להבין מילה בעברית.
    אם דורון ביקש מאנשים שיצביעו עליו,זה דווקא מוכר לי בפורום שאני גולשת,אבל במקרה שלי אולי חברותיי יפנו למעסיק שיזמן אותי לראיון?כאילו מה עוד?
    וכן היה לי מקרה מתאים למה שאת מתארת.מישהי זימן אותי לראיון ואמר שראה את שמי ונזכר שעבד מולי פעם כספק.אני לא זכרתי אותו והוא כן.והתנהג בראיון שאין ספק שהוא "נותן לי צ'אנס" (תפקיד מאתגר).ורק אני אחליט עם שעות ויכולות.בטח.לא שמעתי ממנו יותר.הנה מיתוג.

  4. נורית שלום,
    אני לא מאשימה אותך, את עושה הכי טוב שאת יכולה בתוך עולם המושגים שהושרשו בך, שקפיטליזם זה שם המשחק ואת בסה"כ עוזרת לאנשים לקחת כלים ולשחק הכי טוב שהם יכולים, להעצים את המוצר שלהם הכי טוב שיש.
    את מצדיקה את זה שלמעשה באנו לשחק כאן "העולם הוא במה ואנחנו השחקנים", אין ספק שאת הפנמת בהצלחה את השיטה.
    אני מאמינה שאת גם קורבן של השיטה
    מקווה שיום אחד תביני את זה ותצפי למשחק אחר לגמרי שבו אנשים הם לא סתם מוצרים מתקלים על המדף בסופרמרקט.
    הגדולה בלשנות חיים הוא לא ללמד להיטמע בתוך המובן מאליו, אלה להעצים את הסביבה שתייצר עולם טוב יותר ולא רובוטי.
    הרצון להצלחה וצמיחה מתמדת לא מסתדרת עם האדם, שיש בו חסרונות נפלאים, כי אחרת היינו מאבדים את האנושיות שבנו.
    להעצים את היתרונות שלנו יוצר בועה שתתפוצץ, כמו כל בועה שמייצרת השיטה הקפיטליסטית.
    שבוע מקסים
    עידית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *