מי צפה לי בפרופיל בלינקדאין

איך לגלות מי צפה לי בפרופיל בלינקדאין?

נורית אגמי לינקדאין, רשתות חברתיות 0 Comments

מי צפה לי בפרופיל בלינקדאין

לינקדאין, השיקה פיצ'ר חדש, פיצ'ר ה- Notifications. הפיצ'ר החדש הופך את לינקדאין לקצת יותר חברתית ועוזר למשתמשים להיות באינטראקציה טובה יותר עם שאר חברי הרשת.
הפיצ'ר החדש עוזר למשתמשים ברשת החברתית לגלות בקלות מידע כמו מי צפה לי בפרופיל (People viewed your profile), מי עשה לייק למשהו שפירסמתי, מי עוד הגיב לדיון שבו הגבתי, מי פירסם פוסטים חדשים ברשת שלי, מי ביקש להצטרף לקבוצות שלי וכולי.

פייסבוק או לינקדאין?

לינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם, הוסיפה פיצ'ר חדש. כל מי שיש לו פרופיל בפייסבוק מכיר את הפיצ'ר הזה, מדובר בפיצ'ר של ה- Notifications (פיצ'ר ההודעת על מה שקורה). לינקדאין הוסיפה את הפיצ'ר הזה והיא קוראת לו באותו השם שפייסבוק קוראת לו – Notifications . הסמל של הפיצ'ר הזה בלינקדאין הוא דגלון והוא נמצא בבר העליון של פרופיל המשתמש. בעזרת הפיצ'ר הזה, משתמש בלינקדאין יכול לראות מי אהב את מה שהוא פרסם (מי עשה לו Like ) , מי כתב לו תגובה על מה שהוא פרסם ומי מציץ לו בפרופיל.
ככה נראים ה- Notifications בלינקדאין:
פייסבוק או לינקדאין?
לינקדאין כנראה לא רוצה להיות רק עסקית אלא יותר ויותר חברתית. לפני הוספת הפיצ'ר הזה, משתמש בלינקדאין יכול היה לקבל הודעה לגבי מי שהגיב למה שהוא כתב אך הוא לא קיבל הודעה לגבי מי עשה לו Like . המשתמש יכול היה לדעת זאת רק אם הוא היה נכנס לקבוצות בהן הוא פרסם ועקב אחרי הפרסומים שלו. מעט מאוד משתמשים היו עוקבים אחרי הפרסומים שלהם בקבוצות. הפיצ'ר הקטן הזה שלינקדאין הוסיפה הפך אותה להרבה יותר אינטראקטיבית.

מחפש עבודה דרך רשת אגמי? כנס לעמוד המשרות שלנו

בנוסף, לינקדאין תמיד אפשרה למשתמשים לבדוק "מי צפה לי בפרופיל" אבל הרבה אנשים לא עקבו אחרי המידע הזה כי היה צריך להיכנס במיוחד לעמוד שנותן את האפשרות הזו. עכשיו, המידע הזה יהיה יותר בתודעה של המשתמשים בלינקדאין. העלאת המידע הזה לתודעת המשתמשים הופך את לינקדאין ליותר חברתית ואינטראקטיבית. בלינקדאין שהיא רשת חברתית מקצועית-עסקית, יש חשיבות ל"מי צפה לי בפרופיל".

רוצה למצוא עבודה מתאימה מהר ולהרוויח יותר?

לחצו כאן

כך שתוכלו לשמור את כל היסטוריית הצפיות שלכם ולדעת מי צפה בפרופיל הלינקדאין שלכם.
מי שהוא פרופיל אנונימי, לא יישמר בתוצאות של מי צפה בפרופיל שלי בלינקדאין.

למה כדאי לכם לעקוב אחרי מי צפה לי בפרופיל בלינקדאין?

בלינקדאין אנשים מסתכלים בפרופילים של אנשים אחרים מכמה סיבות עיקריות:
1. מגייסים מחברות השמה ומארגונים שרוצים לאתר עובדים מתאימים למשרות שאותן הם צריכים לאייש.
2. איסוף של מודיעין עסקי מתוך הפרופילים של משתמשים על החברות שבהן הם עובדים.
3. מטרות עסקיות – לדוגמא: אנשי מכירות שרוצים לאתר לידים – אנשי מפתח בחברות שאליהן הם יכולים
לפנות על מנת להגדיל מכירות או אנשי רכש שרוצים לאתר ספקים או חברות שמעוניינות בכל מיני
שיתופי פעולה עסקיים.

בלינקדאין, אם מסתכלים לכם בפרופיל כנראה שזה לא סתם. בניגוד לפייסבוק שאנשים מסתכלים לאנשים אחרים בפרופיל כי יש אלבומי תמונות נחמדים, בלינקדאין יש למשתמשים תמונת פרופיל אחת והרבה מידע שהם חולקים ועם המידע הזה ניתן לעשות הרבה מאוד דברים. לכן, כדאי לעקוב אחרי האפשרות של "מי צפה לי בפרופיל". מי שמאוד לא ירצה שתדעו שהוא הסתכל לכם בפרופיל עדיין יוכל לעשות זאת. לינקדאין מאפשרת למשתמשים שלה להסתכל בפרופילים של אנשים אחרים מבלי שהאחרונים יידעו אך אליה וקוץ בה – מי שמנצל את האפשרות הזו למעשה לא יכול לראות מי הסתכל בפרופיל שלו ואז הוא מפספס מידע שעשוי להיות מאוד מעניין עבורו. אולי מגייס מחברה הסתכל בפרופיל שלו ואולי מישהו מחברה שיכולה להיות לקוח שלו וכו'. לכן, רוב המשתמשים בלינקדאין כן מאפשרים למשתמשים אחרים לדעת שהם הסתכלו להם בפרופיל.

לסיכום:

פייסבוק רוצה להיות קצת יותר כמו לינקדאין והיא מתכוונת להשיק פיצ'ר שיאפשר לחברות לפרסם משרות ולמשתמשיה לאתר משרות. פייסבוק כנראה חושבת שזה יעזור לה להגדיל את ההכנסות והרווחים שלה. לינקדאין, לעומת זאת, כנראה מנסה להיות קצת יותר כמו פייסבוק ,אולי כצעד מנע לכוונות של פייסבוק. לינקדאין רוצה לעודד את המשתמשים שלה להיות יותר אינטראקטיביים ולכן השיקה את הפיצ'ר החדש. הכוונה של פייסבוק להיות קצת יותר כמו לינקדאין, גורמת ללינקדאין להיות קצת יותר כמו פייסבוק. התחרות בין שתי הרשתות החברתיות הללו גורמת להן לשפר את חווית המשתמש ומי שירוויח בסופו של דבר אלו הם המשתמשים.

אהבתם? עשו לנו לייק, השאירו תגובה, שתפו את הפוסט
על הכותב

נורית אגמי

Facebook Twitter Google+

נורית אגמי – מנכ"ל רשת אגמי – חברת השמה להייטק ובכירים, חיפוש עבודה וקריירה. נורית בעלת חזון חברתי ופועלת לעזור למחפשי עבודה. מוזמנים ליהנות מהבלוג ומהקורס למציאת עבודה מתאימה מהר וגם להרוויח יותר. מוזמנים להציץ בלוח דרושים הייטק ובכירים שלנו ואנחנו נשמח למצוא לכם את התפקיד הבא שלכם. הבלוג של נורית עוסק בחיפוש עבודה, חיפוש עבודה בהייטק, מגמות בתחום הדרושים כולל דרושים הייטק, מגמות בעולם העבודה העולמי ובשוק בעבודה בישראל.

אל תפספסו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *