כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין – האם זה כמו מסמך קורות חיים?

נורית אגמי Linkedin, לינקדאין, קריירה 0 Comments

כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין – מה הביג דיל?

לאחרונה הרשת החברתית לינקדאין שינתה את פניה. לאחר השינויים הרבים שנעשו (שגם אני הייתי צריכה להסתגל אליהם), פרופיל הלינקדאין נראה עכשיו הרבה פחות דומה לקורות חיים.
זה לא שלפני השינויים הגדולים שלינקדאין עשתה בתחילת 2017 , פרופיל הלינקדאין היה קורות חיים. אבל… פרופיל לינקדאין זה ממש לא קורות חיים.

אז האם צריך לזרוק את קורות החיים לפח?
ממש לא!
גם עכשיו, כאשר ניגש לכתיבת פרופיל הלינקדאין שלנו, אנחנו נתבסס על מסמך קורות החיים שלנו.
אבל זהו… פה מתחיל ונגמר הדימיון.
לרוב, גם קורות החיים עצמם יצטרכו שדרוג ולהפוך מקורות חיים סטנדרטיים לקורות חיים ממותגים, קורות חיים בעלי מיתוג אישי.

להרשמה לקורס לינקדאין למציאת עבודה מתאימה מהר מבלי לחפש

לחצו כאן

מה ההבדלים בין כתיבת ובניית פרופיל לינקדאין לקורות חיים?

  1. בלינקדאין אנחנו חייבים מיקוד – לפני שאנחנו ניגשים לעסוק בכתיבת ובניית פרופיל הלינקדאין שלנו, מיקוד היא מילת המפתח. כאשר אנחנו כותבים קורות חיים, אנחנו יכולים להכין יותר מגרסה אחת של קורות חיים – קורות חיים עם מיקוד לתפקיד א', לתפקיד ב' וכולי בלינקדאין יש לנו אפשרות להכניס רק גרסה אחת. לכן, לפני שאנחנו ניגשים למלאת כתיבת ובניית פרופיל הלינקדאין שלנו, אנחנו צריכים לשבת ולחשוב מה המיקוד שלנו, על איזו גרסה אנחנו נתפקס. מיקוד בלינקדאין, זה חובה!
  2. בניית פרופיל לינקדאין כרוך בחשיפת הרבה יותר מידע עלינו – פרופיל הלינקדאין הוא יותר עשיר ומפורט מבחינת המידע שאנחנו מספקים על עצמנו. פרופיל הלינקדאין שלנו נותן תמונה הרבה יותר רחבה עלינו. בניית פרופיל בלינקדאין, כרוכה בהרבה יותר אספקטים כגון הוספת קבוצות לפרופיל הלינקדאין, הוספת קשרים, ניתן להכניס רשימת פרויקטים, ישנה אפשרות לשלב סרטונים, מצגות, מסמכים ועוד…
  3. בפרופיל הלינקדאין שלנו אנחנו יכולים לפרסם מאמרים משלנו או לעשות Share למאמרים של אחרים, את זה, כמובן, אי אפשר לעשות בקורות חיים.
  4. קידום פרופיל הלינקדאין שלנו מאפשר להזדמנויות קריירה להגיע אלינו גם כשאנחנו לא מחפשים עבודה וגם ממגייסים שאף פעם לא היינו איתם בקשר ו/או אף פעם לא שלחנו אליהם את קורות החיים שלנו. בלינקדאין יש כ- 20 אלף מגייסים ואנשי משאבי אנוש. כאשר פרופיל הלינקדאין שלנו מקודם, אנחנו מאפשרים לאותם עשרות אלפי אנשים להציע לנו משרות.
    פרופיל הלינקדאין שלנו, זה המקום היחיד שבו אנחנו יכולים לקבל חשיפה למעל 20 אלף אנשי גיוס ומשאבי אנוש וכמובן למספר לא-ידוע של מנהלים מגייסים בחברות כגון ראשי צוותים וכולי.

    לקורס חינמי למציאת עבודה מהר ולקידום קריירה

    לחצו כאן
  5. המלצות ניתן לספק בלינקדאין בקלות – בניגוד למסמך קורות חיים שם אנחנו כותבים, המלצות תינתנה על פי דרישה – אנחנו יכולים לספק המלצות בפרופיל הלינקדאין שלנו ואז הפרופיל נראה הרבה יותר מרשים. מגייס שמסתכל בפרופיל הלינקדאין שלנו, הרבה יותר יתרשם מפרופיל לינקדאין עם המלצות וככל שיהיו לנו יותר המלצות, זה עדיף. אז כאשר אנחנו ניגשים לבניית פרופיל הלינקדאין שלנו, כדאי לנצל את האופציה לספק המלצות. זה מקובל בלינקדאין וזה עושה רושם חיובי על המגייסים.
  6. פרופיל הלינקדאין הוא אמצעי לנטוורקינג – בלינקדאין אפשר לעשות נטוורקינג, להכיר אנשים חדשים ולהתכתב איתם, לפנות לאנשים שאנחנו מעוניינים לפתח איתם מערכת יחסים אם זה כי אנחנו מחפשים לקוחות פוטנציאליים או אם אנחנו מחפשים עבודה. כמובן שאי אפשר לעשות את זה עם קורות החיים שלנו.
  7. עריכת פרופיל בלינקדאין – כדאי לנו לערוך את פרופיל הלינקדאין שלנו לעיתים הרבה יותר תכופות מאשר את קורות החיים שלנו כי קורות החיים שלנו משמשים אותנו רק כאשר אנחנו מחפשים עבודה ואילו פרופיל הלינקדאין שלנו, אנחנו צריכים להתייחס אליו כאל כרטיס הביקור שלנו ברשת האינטרנט שמשרת אותנו מסביב לשעון במשך 365 ימים בשנה.
  8. ניהול פרופיל לינקדאין – מידי פעם לינקדאין עורכים שינויים. כדאי לנו להתעדכן בשינויים כדי שנוכל למקסם את התועלות שלנו מלינקדאין. פרופיל הלינקדאין שלנו דורש ניהול ועדכונים בהתאם לשינויים.
  9. כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין בתשלום עם מיתוג אישי – יש לנו כיום גם את האפשרות הזו מכיוון שכתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין זה לא קורות חיים, זה דורש מיתוג אישי. רצוי שגם קורות החיים שלנו ייכתבו עם מיתוג אישי ועל אחת כמה וכמה פרופיל הלינקדאין שלנו. את קורות החיים יראו מספר מצומצם של אנשים. לעומת זאת, פרופיל הלינקדאין שלנו, הוא כרטיס הביקור שלנו ובמהלך השנים, יצפו בו אלפים ואפילו עשרות אלפי אנשים. איך שנתמג את עצמנו, ככה נחרט להם בזיכרון. מיתוג אישי מבטיח לנו שהם יזכרו אותנו כפי שאנחנו רוצים ועל פי המטרות שאנחנו רוצים לקדם. למעבר לפוסט שמסביר על קורות חיים עם מיתוג אישי, לחצו כאן! 
    מחפש עבודה דרך רשת אגמי? כנס לעמוד המשרות שלנו
  10. אסור לנו לפספס את מאגר הדרושים הגדול ביותר בעולם – בלינקדאין יש כיום מעל 500 מיליון משתמשים פרופילים של משתמשים. אפשר לחשוב על זה שבלינקדאין יש כיום מעל 500 מיליון קורות חיים משודרגים מבחינת המידע שהם מספקים למגייסים. לכן, אף מגייס לא יכול לוותר על שימוש במאגר הדרושים הגדול ביותר בעולם. אם לא השקענו בכתיבת ובניית פרופיל משכנע ואם לא השקענו בקידום הפרופיל שלנו, אנחנו מפסידים את פיסת הנדל"ן הכי חשובה ויקרה בעולם של גיוס עובדים. לינקדאין היא המאגר ב-"ה" הידיעה ואנחנו חייבים להפגין שם נוכחות. מזמינה אותך לגלות 45 עובדות מדהימות על לינקדאין, נא ללחוץ כאן! כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין – סיכום

    כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין זה הרבה מעבר לקורות חיים. קורות החיים הם הרבה יותר צרים. לעומת זאת, כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין בצורה נכונה, יכולים להציג אותנו בצורה הרבה יותר רחבה וגם משכנעת למעסיקים ומגייסים.
    שווה לנו להשקיע בקידום פרופיל הלינקדאין שלנו כדי שנעלה במקום גבוה בחיפושים של מגייסים כי מנוע החיפוש של לינקדאין הוא הרבה יותר טוב ממנוע החיפוש של תוכנות המיון הקיימות בשוק. בנוסף, זהו מאגר המועמדים הגדול ביותר בעולם ומכיוון שכל המגייסים יודעים שהוא כזה, הוא גם המאגר שנעשים בו הכי הרבה חיפושים של מועמדים. זו הערכה מאוד סבירה והגיונית שמועמדים מקבלים הכי הרבה הצעות עבודה בפלטפורמה של לינקדאין.בהצלחה עם כתיבת ובניית פרופיל בלינקדאין.
על הכותב

נורית אגמי

Facebook Twitter Google+

נורית אגמי – מנכ"ל רשת אגמי – חברת השמה להייטק ובכירים, חיפוש עבודה וקריירה. נורית בעלת חזון חברתי ופועלת לעזור למחפשי עבודה. מוזמנים ליהנות מהבלוג ומהקורס למציאת עבודה מתאימה מהר וגם להרוויח יותר. מוזמנים להציץ בלוח דרושים הייטק ובכירים שלנו ואנחנו נשמח למצוא לכם את התפקיד הבא שלכם. הבלוג של נורית עוסק בחיפוש עבודה, חיפוש עבודה בהייטק, מגמות בתחום הדרושים כולל דרושים הייטק, מגמות בעולם העבודה העולמי ובשוק בעבודה בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אל תפספסו: